Πολιτική επιστροφών και αλλαγών

Αλλαγές προϊόντων
Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από εσάς.Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων καθώς η νέα αποστολή είναι δωρεάν.

Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει τα επιστρεφόμενα προϊόντα στην άρτια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις τους (καρτελάκια/barcode).
Επιπλέον, οφείλει να συμπεριλάβει αντίγραφο της απόδειξης λιανικής πώλησης / τιμολόγιο αγοράς.                                                                       
 
*Για τις αλλαγές ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή του προϊόντος.

Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις.

Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας,  παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα μας. Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μόνο αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής. 

Επιστροφή χρημάτων
Εάν ο πελάτης δεν μείνει  ικανοποιημένος με την αγορά του, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων (δικαίωμα υπαναχώρησης). Στις  περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά του έξοδα.
                                                        

Κάθε επιστροφή χρημάτων θα γίνεται δεκτή κατόπιν παραλαβής και ελέγχου των προϊόντων από την εταιρεία. Αφού πραγματοποιηθεί η παραλαβή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, δεν είναι φορεμένο και δεν έχει πλυθεί, το τμήμα εξυπηρέτησης θα ενημερώσει τηλεφωνικά τον πελάτη για τον τρόπο διεκπεραίωσης. Η επιστροφή χρημάτων  πραγματοποιείται εντός δεκαπέντε (14) εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αγορά : εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά, ενώ εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσουμε σε αντικατάστασή τους/επιστροφή χρημάτων.
Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Στην περίπτωση κατά την οποία ο λόγος της επιστροφής των προϊόντων αφορά σε λάθος της εταιρείας ή σε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, το κόστος επιστροφής του προϊόντος το επιβαρύνεται η ίδια, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποκύψει.
 
Καθυστέρηση παραλαβής
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω e-mail, προκειμένου να δηλώσει εάν επιθυμεί, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Δε φέρουμε καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής μας υπαιτιότητας και θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη
εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παράλειψη προϊόντος
Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του και διαπιστώσει ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να διευθετηθούν όλες οι λεπτομέρειες, που απαιτούνται και να αποσταλούν τα παραλειπόμενα προϊόντα, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Ελαττωματικό προϊόν
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση αντικατάστασης αυτών.
 Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. 

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. 
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Βήματα Αλλαγής – Παράδοσης – Παραλαβής
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος, για την διευκόλυνσή σας, η παραλαβή του προς επιστροφή προϊόντος γίνεται με την ταυτόχρονη παράδοση της νέας παραγγελίας.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Η χρήση του παρόντος δικτυακού χώρου και των παρεχομένων σε αυτόν υπηρεσιών προϋποθέτει, αλλά και επιβεβαιώνει την αποδοχή από τον χρήστη των προϋπαρχόντων όρων, όπως αυτοί ισχύουν, με τις ανωτέρω ενδεικτικά περιγραφόμενες τροποποιήσεις, παρεμβάσεις και καταργήσεις από την Εταιρεία.